News:

If you want to help support the game, please consider donating to AllGoFree!

Main Menu

lost all my money

Started by lordkessens, March 24, 2010, 04:00:38 AM

Previous topic - Next topic

lordkessens

hallo ik ws op een mooie dag aan het wandeneln in fally en toen plots BOEM weg is  miijn geld :( dus ik ben nu heel erg verdrietig het was wel 1.2 biljoen :( toen ik het zag dat mijn geld weg was moets ik huilen want dat is erg dus wie wil mij\ 1.2 biljoen guod en zilver en bronze munten geven ik ben je dan heel erg dankbaar.
(huil huil snik snik traan traan ) groetje de gast die 1,2 biljoen goud heeft krijtgeraakt ik heb er hard voor die goud gewertk door spullen te verkopen dat is het wil u zo aardig zijn  om mij geld terug te geven jeremy en ryanofdude _?of zo denk ik weet ik nich lol dat was duits nou doe ik moet weer naar school leren is cool blijf op school :P :) :)
dat wads mijn bercihtt nu kom ik te laat voor school door jullie bdankt :( ik moet weer hiuilen neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik zeg altijd aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa als ik dood ga omdat ik doodgaan niet leuk vind
dat was mijn bericht mijn vingers deon nu pijn auw iki wil een kusje oo mijn vinger hebben (kusje) dat voelt weeer beter )
doei ! ik hou vaan kaas
ps.dat was mijn bericht hopenlijk kunnen hjullie mij helpen met mijn geld terug te vinden op een scahtjacht nou ik moet naar school srryu voor miujnn  speloelfouten .doei!@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ en onthoud CHOCOLADE IS LEKKER

Pk0wnedall

Please don't speak in a different language on the forums, Please keep it in english.
I'm sorry for your loss of 1.2billion.
This is also in the wrong topic.

This is suppose to be in General.

Zack

Locked. Please post in English only.